Ένας τρόπος που μας επιτρέπει να εντοπίσουμε το επικρατές χέρι του παιδιού είναι μέσα απο την παρατήρηση του κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Η επικράτηση του ενός χεριού συνοδεύεται και απο την επικράτηση του αντίστοιχου ποδιού,ματιού, αυτίου. ( Δηλαδή ολόκληρης της μιας πλευράς )
Μερικές ενδεικτικές δραστηριότητες που θα μας βοηθήσουν να καταλάβουμε την προτίμηση που έχει το παιδί είναι οι εξής :
- Προτρέπουμε το παιδί να κλείσει το ένα μάτι και να κοιτάξει με το άλλο μέσα απο μια κλειδαρότρυπα, απο ένα σωλήνα ή ένα μεγενθυντικό φακό.
- Ζητάμε απο το παιδί να βάλει το ρολόι στο αυτί του
- Ζητάμε απο το παιδί να πετάξει μια μπάλα με το ένα χέρι.
- Παρατηρούμε σε κύριες δραστηριότητες ( πχ γραφή ) ποιό χέρι προτιμάει.
- Προσφέρουμε στο παιδί το αγαπημένο του γλύκισμα και παρατηρούμε ποιό χέρι χρησιμοποιεί για να το πάρει.
- Βάζουμε το παιδί να κάνει κουτσό
- Ζητάμε απο το παιδί να ισορροπήσει στο ένα πόδι
- Ζητάμε να κλωτσήσει μια μπάλα προς τα εμάς.
Κατά την διάρκεια της εξέτασης ελέγχεται η ποιότητα εκτέλεσης πράξεων απο την αριστερή και δεξιά πλευρά του σώματος.
Μερικές ενδεικτικές δραστηριότητες που θα μας βοηθήσουν να καταλάβουμε την προτίμηση που έχει το παιδί είναι οι εξής :
- Προτρέπουμε το παιδί να κλείσει το ένα μάτι και να κοιτάξει με το άλλο μέσα απο μια κλειδαρότρυπα, απο ένα σωλήνα ή ένα μεγενθυντικό φακό.
- Ζητάμε απο το παιδί να βάλει το ρολόι στο αυτί του
- Ζητάμε απο το παιδί να πετάξει μια μπάλα με το ένα χέρι.
- Παρατηρούμε σε κύριες δραστηριότητες ( πχ γραφή ) ποιό χέρι προτιμάει.
- Προσφέρουμε στο παιδί το αγαπημένο του γλύκισμα και παρατηρούμε ποιό χέρι χρησιμοποιεί για να το πάρει.
- Βάζουμε το παιδί να κάνει κουτσό
- Ζητάμε απο το παιδί να ισορροπήσει στο ένα πόδι
- Ζητάμε να κλωτσήσει μια μπάλα προς τα εμάς.
Κατά την διάρκεια της εξέτασης ελέγχεται η ποιότητα εκτέλεσης πράξεων απο την αριστερή και δεξιά πλευρά του σώματος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου