1) Η ικανότητα του παιδιού να εκτελέσει δεξιότητες που απαιτούν συντονισμό της λεπτής κινητικότητας φαίνεται να καθυστερεί σε σχέση με τα άλλα παιδιά της ηλικίας του;
2) Του πέφτουν συχνά αντικείμενα από τα χέρια;
3) Δυσκολεύεται να τακτοποιήσει τα προσωπικά του αντικείμενα;
4) Αντιμετωπίζει το παιδί δυσκολίες στο να σηκώσει και να κρατήσει αντικείμενα με τον αντίχειρα και το δείκτη;
5) Είναι ανίκανο να ισορροπήσει δύο κύβους τον
ένα πάνω στον άλλο;
6) Αντιμετωπίζει δυσκολία στο να τοποθετεί ένα
κομμάτι σ' ένα παζλ κατάλληλο για την ηλικία
του;
7) Δυσκολεύεται να χρησιμοποιήσει ψαλίδι;
8) Ζωγραφίζει χωρίς προθυμία;
9) Δυσκολεύεται να υποδεχτεί μπάλα;
10) Αντιμετωπίζει δυσκολία να πετάξει τη μπάλα προς τα πάνω;
11) Μπορεί να αυτοεξυπηρετηθεί κατά την διάρκεια του φαγητού;
12) Μπορεί να πλάσει πλαστελίνη με τα χέρια;
13) Δυσκολεύεται σε παιχνίδια που απαιτούν λεπτό
χειρισμό; (π.χ. χάντρες, υφαντική κ.τ.λ.)
14) Είναι απρόθυμο να δοκιμάσει καινούργια πράγ-
ματα; (υλικά ή δραστηριότητες).
15) Μπορεί να ταιριάξει δύο όμοια σχήματα;
16) Μπορεί να ταιριάξει δύο όμοια χρώματα;
2) Του πέφτουν συχνά αντικείμενα από τα χέρια;
3) Δυσκολεύεται να τακτοποιήσει τα προσωπικά του αντικείμενα;
4) Αντιμετωπίζει το παιδί δυσκολίες στο να σηκώσει και να κρατήσει αντικείμενα με τον αντίχειρα και το δείκτη;
5) Είναι ανίκανο να ισορροπήσει δύο κύβους τον
ένα πάνω στον άλλο;
6) Αντιμετωπίζει δυσκολία στο να τοποθετεί ένα
κομμάτι σ' ένα παζλ κατάλληλο για την ηλικία
του;
7) Δυσκολεύεται να χρησιμοποιήσει ψαλίδι;
8) Ζωγραφίζει χωρίς προθυμία;
9) Δυσκολεύεται να υποδεχτεί μπάλα;
10) Αντιμετωπίζει δυσκολία να πετάξει τη μπάλα προς τα πάνω;
11) Μπορεί να αυτοεξυπηρετηθεί κατά την διάρκεια του φαγητού;
12) Μπορεί να πλάσει πλαστελίνη με τα χέρια;
13) Δυσκολεύεται σε παιχνίδια που απαιτούν λεπτό
χειρισμό; (π.χ. χάντρες, υφαντική κ.τ.λ.)
14) Είναι απρόθυμο να δοκιμάσει καινούργια πράγ-
ματα; (υλικά ή δραστηριότητες).
15) Μπορεί να ταιριάξει δύο όμοια σχήματα;
16) Μπορεί να ταιριάξει δύο όμοια χρώματα;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου