Τρίτη, 19 Ιανουαρίου 2016

ΜΕ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ!!




Φωτογραφία:
  Παρατηρώντας τη δεύτερη ζωγραφιά και την τελευταία μπορούμε να δούμε μια φανερή βελτίωση όσων αφορά την ικανότητα του παιδιού να εκφράσει και να αποτυπώσει στο χαρτί το βυθό πχ της θάλασσας.Στο μεσοδιάστημα έγιναν συνεδρίες με συχνότητα μια φορά την εβδομάδα στις οποίες έγιναν δραστηριότητες για ενίσχυση και βελτίωση της λεπτής κινητικότητας, ζωγραφική εντός πλαισίου και ασκήσεις με γραμμές όπως αυτές στη πρώτη εικόνα.Το παιδί αυτό είναι τώρα 9 ετών και παρόλα αυτά στην ηλικία των 8 η λεπτή του κινητικότητα ήταν ελλιπής και χρειαζόταν βελτίωση. Έγιναν δραστηριότητες με παζλ και συναρμολόγηση, κατασκευές και πηλός για ενδυνάμωση των μυών στα δάκτυλα.Επίσης δραστηριότητες για χωροθέτηση και σωστή χρήση του χώρου στο χαρτί αλλά και γενικότερα.Επίσης η χρήση πλαστελίνης και το κόψιμο χαρτονιού και ρολών από χαρτί βοήθησαν στην αύξηση της επιδεξιότητας και του ελέγχου στη κίνηση των άνω άκρων.Δόθηκαν ζωγραφιές με μαθηματικές πράξεις όπως αυτή στη τέταρτη εικόνα και το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό ( ως θετική ενίσχυση ) αφού ο μαθητής για να βρει το χρώμα έπρεπε να κάνει τις προσθέσεις ή αφαιρέσεις για να βρει τον αριθμό που αντιστοιχούσε το κάθε χρώμα.
Οι παραπάνω ζωγραφιές έχουν γίνει με διάστημα 3 μηνών η μια από την άλλη. 
Πολιτάκη Μαρκέλλα Εργοθεραπεύτρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου